Notice: Undefined index: side in C:\xampp\htdocs\www\depressionsforeningen\scripts\iplog.php on line 29
Velkommen til DepressionsForeningen Esbjerg Lokalgruppe for depression og bipolar: Links
Depressionsforeningen Esbjerg Header
                                                      Du er besøgende nr. 47448

Velkommen til DepressionsForeningens lokalgruppe i Esbjerg.

Den landsdækkende forening for Depression og bipolar.

Her kan du bla. læse om depression, og slå forskellige medicin typper op.

Her kan du blive klogere på din sygdom, og holde dig orienteret om arrangementer i landsdelen.

Her kan du få information om Vindrosen, hvor vi holder møde, og alle de selvhjælpsgrupper der er tilknyttet stedet.

Forum Hvor du måske kan finde noget hjælp, i forbindelse med Speciallæge erklæringer, kontanthjælp, pension of flexjob.

Her kan du læse en masse om depression, samt deltage på chatten.

Talerøret for pårørende til Psykisk syge.

Den landsdækkende forening SIND.

Her kan du blandt andet læse om psykiske sygdomme, og finde en ordbog til hjælp til at forstå lægeerklæringer.

Mødested og dating portal for sindslidende

Hvis du Syntes der mangler et relevant link, er du meget velkommen til at rette henvendelse til os, Kontakt

Depressionsforeningens lokalgruppe i Esbjerg
For depression og bipolar